Gozde_32
Herşey olacağına varıyor canım korkma. Bunu sana 14 şubatta normal doğum yapmış biri olarak söylüyorum. Doğum anımda dua ettim allahım doğum yapacak herkese kolaylık ver diye. ( o an dualar kabul olurmuş diye söylüyorlar). Çünkü benim ki baya acılı bir doğum oldu ama şimdi kızım yanımda o kadar güzel bir duygu ki unuttum gitti bütün acıları. Ki herkesin doğumu zor olacak diye bir kaide de yok. Ama tavsiyem ağrınız falan oldu mu hemen hastaneye koşmayın. Ben gittim tuşelenmekten bir hal oldum. Artık altımdan kan gelmeye başlamıştı. Artık istemiyorum diye yalvarıyordum. Bide nstye bağlayıp rezil ediyorlar. O ağrının içinde hareketsiz kalmak daha kötü. Doğum sancısını illa ki herkes çeker dua et ki kısa sürsün önemli olan o. Açılman oldu mu zaten herşey daha kolay ilerliyor. Benim ağrım tavan yaptı ama açılmam olmadı. En sonunda 6 cm açıklıkla suyumu patlattılar. Neyse uzun bir cevap oldu. Allah kolaylık versin kalbini ferah tut herşey güzel olur inşallah.☺️☺️☺️