Eminekckgny ilk bebeğim..Heyecan ,korku, telaş..hepsi bir arada 😊tabii kendi de gelebilir bu günlerde ,sürekli kasılma - sancı takibi falan çok tedirgin geçiyor ,ptesi son nst olacak evdeki işleri yetiştirmeye çalışıyoruz 😍😍 gerçekten anlatılmaz yaşanır duygularmis ,6 yıldır bugunleri bekliyorduk ,sağlıkla gelsin inşaallah yavrularimiz❣️❣️