Kızlar 6+4 te bebeğini göremeyenler varmı acaba 😔 doktor kesenin düzgün olduğunu hafta ile uyumlu olduğunu fakat bebeği göremediğini söyledi. Aslında kesenin sağ tarafta ufak birşey görüyorum ama bilemedim çok hızlı hareket ediyor görünüp kaybolduğunu söyledi.