Benim de doğum hikayemi yazdığım gün geldi çok şükür. Başlarda bulantılar olsada ayrıntılı ultrason çekilene kadar güzel bir hamilelik oldu.Ayrıntılıda bebeğinin haftasına göre geri olduğu ve gelişim geriliği olabileceğini takip edilmesi gerektiğini öğrendik.😔O gün yaşadığım korku kızçemizi kucağıma alana kadar sürdü.Her doktor kontrolüne gidişimizde içimde bir korku ve her seferinde belki haftasını yakalamıştır diye girip yine üzülerek çıkmak😔36.hafta da tepecik perinatolojiye sevk etti doktorum ordada kilosu çok düşük hemen doğum yaptıracaz dediler biz kabul etmedik çıktık ordan yeni doktor arayışına girmişken Allah prof.dr.Mert Kazandı ile yollarımızı kesiştirdi çok şükür🥰o gün hemem muayenehanesine gittik 45 dk boyunca muayene etti acil bir durum yok 37.haftayı görelim dedi.Biz haftada iki kere kontrole gidip geldik nst takipleri yapıldı.Her şey iyiydi şükür.Bebeğim artık kilo almıyordu 36.haftadan beri 37+1 de son kontrol yapıldı.37+4 te alalım artık riske atmayalım dedi mert bey ve 12 şubat günü minnak prensesimize kavuştuk çok şükür🥰😍 2320gr doğdu biraz minnak ama çoook tatlış elhamdülillah.Bizi çok korkuttu ama şimdi mis kokulum yanımda mışıl mışıl uyuyor.🥰 Biz çok korktuk üzüldük ama hep dua ettik Rabbim şükür karşılıksız bırakmıyor açılan elleri.İnşaAllah Rabbim herkesin yavrusunu sağ salim kucağına almayı nasip etsin❤Biraz uzun oldu ama hakkınızı helal edin 🥰