38+4 haftaligim doğuma 10 gün kaldı . bugün muayene oldum vajinal enfeksiyon um var aşırı derecede kaşıntı ve acı . doktor mixovul7 verdi . daha önce kullanan var.mi biraz tedirgin oldum az bir zaman kaldı doğuma vajina dan bebeğe geçme durumu ya da doğumu tetikleme gibi birşey olur mu