Guzelllll Sezeryan dogum yaptim 3 gun oldu bebegim kuvezde dua edin onun icin lutfen daha bir kere kucagima alamadim koklayamadim kuzumu.
Didemiray Oglumdan biliyorum 17gun kalmıştı, sizi cok iyi anliyorum suan da 34haftalik hamileyim gene erken dogum riskim var 😭 Rabbim şifa versin inşallah 🤲 evlatlarımızı bize bağışlasın...bian önce kavuşursunuz yavrunuza 🤲
Guzelllll SMM 38+5 erken dogum degil planliydi ama kaninda enfeksiyon cikti anne karnindayken olmus ben 2 defa idrar yolu enfeksiyonu gecirdim ondan kaynakli diyorlar 10 gun kesin kalacak
SMM Guzelllll Tedavisi var öyle düsünün. Rabbim dermansız dert vermesin. Cok dua edin ve sabredin kucagınıza alıcaksınız insallah🤲🌺