Ecrin2 ben de 33+2’yim iki gündür karnımda kasılmalar artmıştı doktorumu aradım nst çek dedi nst’de sancım çıktı serum verdi rahatladı sancı kesildi,yarın yine nst’ye gircem ilaç başlicak doktorum sancı çıkarsa😔 erken doğumdan ben de çok korkuyorum henüz hazır deilim bebişim de daha çok küçük😭