Esila300920 7+2 hastalığım. Bugün hafif bir lekelenme geldi. Hemen acile geldim . Kalp atışının olduğunu ve kese etrafında kanama olmadığını söyledi doktor. Ama yatış verdi ve hastaneye yatırıldim. Bir tane progestan hap verdi. .. benzer durum yaşayan var mı.. Çok korkuyorum ilk bebeğimi kalp atışı olmadığı için almışlardı. Biraz morale ihtiyacım var ..
Deletedmom137 Esila300920 canım korkma Allahın izniyle atlatırsın sen ne kadar moralli olursan bebeğin o kadar tutunur bir doktordan duymuştum bebek sağlıksızsa ne kadar dikkat etsende düşer ama sağlıklıysa hoplasanda zıplasanda kolay kolay bişey olmaz rabbim yardımcın olsun inşallah hayırlı haberlerini beklıyorum
SedaveSusam Esila300920 korkma canım artık bir çok gebelikte oluyor bu zamanla da küçülüyor o kanama alanı sende sağlıkla alırsın kucağına inşallah
duygusm Esila300920 Bana da olmuştu, bebek iyi, içeride kanama yok demişlerdi. İlaç da vermedi doktor, herşey yolunda deyip göndermişti. Çok şükür sorun yaşamadık da, 34. haftaya geldik. Size neden yatış verdi acaba?
Esila300920 duygusm bilemiyorum iste . Tedbir amaclı yatış dedi Daha önce düşük yaşadığım için sanırım . Allah sağlıcakla kucağınıza verir inşallah bebeğinizi
Minigim_ Esila300920 ben ikinciye hamileyim ikisindede yaşadım aynı sorunu progestan igne kullandım canım içini ferah tut.normalmis ilk zamanlarda
BusraDevlet83 Esila300920 Canım bebeğin seninle. Çok yaşadım bu durumları. Progestan benim arkadaşımdı 😀 Dua et ve elini karnına koy. Iki düşün. Herşey yolunda. Gevşe biraz. Geçecek..
GulinMert Esila300920 cinsel ilişki yaşadıysanız ondan olmuş olabilir. Kese etrafında kanama alanı yoksa ve sürekli kırmızı kan gelmiyorsa bir şey olmaz Allah in izni ile
tazee_annee Esila300920 korkma canim bnde aynı durumları yaşadım ama hastaneye yatmadım birşey de olmadi çok şükür 37.haftadayiz masallah
Esila300920 tazee_annee maşallah çok şükür... Inşallah bende hayırlısı ile normal.hayatima dönebilirim