Rnsvq 16 haftalık hamileyim hamile kaldığımdan beri aşırı tükürük salgısı var. Geçmiyor geçmek nedir bilmiyor. Ağzımın tadı iğrenç ne yesem aynı yardımcı olun nolur geçiyormu bu problemler 😭
Nur-11 Rnsvq herkesin bir olmuyor canım bazısının erken bitiyor bazısının dogurana kadar 37 haftalığım Pazartesi Doğumum var ve ben hala cok tüküyorum insanın psikolojisi bile bozuluyor cok zor geldim bu haftalara allah seninde yardımcın olsun
Durusare Rnsvq benimde senin gibiydi elimde poşetle dolaşıyordum heryerde. Çok şükür 17 haftamda terketti beni allah yardımcın olsun. Karbonhidratlı yiyeceklerden uzak dur onları tüketince daha çok gelir örnek makarna yeme vs...
Rnsvq Nur-11 doğuma kadar giderse ben biterim çok zor çok. Bak saat 2 oldu hala uyuyamadım çok zOr yarabbim allah yardımcımıZ olsun
Nur-11 Rnsvq evet cok zor insan içine çıkamıyor insan utanıyor artık alıştım artık ben sanırım elimde hep pencereyle geziyorum neyse ki artık bitiyor Doğumdan sonra geçmeyecek diye korkuyorum ben