Merhaba. 11+5 günlük hamileyim fakat ultrasonda daha ilerde çıkıyor. İlk haftalardan beri kanamam var. Doktor plasentanın biraz aşağıda olduğunu bebeğe zarar vermediğini söyledi. Bugünde sol kasığımda batma ve sol bacak aramda Ağrı var. Bu ağrılar normal mi?