29 haftalık oldum bu gün. Ama aşırı derece ağrılarım başladı. Ağırlığını hissettiriyor çocuğum😄 göğüsümün altından vuruyor, sağdan soldan her yerden aşırı fenayım. Neden sizce? Yaşayan var mı bunu? Oturmakta zorlanıyorum batıyor falan... Rahime de vuruyor bazen. Bide , Bebek içerde baskı yaptıkça rahmimde bi değişik bi şey hissediyorum anlamadım 😂🤦🏻♀️ Yardım lütfeeeennnnnnn......