36 haftalık hamileyim sakatatda yedim narda cok yedim suyunuda ictim hic sakınmadım cok sükür hic bir sıkıntım yoktu sadece bebegimin kilosu 2 hafta geriydi simdi o farkı kapatmisiz birde alanda rabbim verende ben cok gec ogrendim benim yapmadigim sey kalmadi antibiyotik bile kullandim sonra spor sandalyenin uzerine cıkıp perde bile astım damacana tasıdım düşse benim düserdi ama şu da var düşük riski olanlarada rabbim yardim etsin