Cayır cayır ağzıma kadar gelen mide borum yanıyo . Aynı canım aynı her hamilelikte yaşanıyo sanırım . Doktorum ilaç yazıyım dedi . Bende fazla ilaç kullanmam istemiyorum diye istemedim . Hele de yanarken geğirme hissi gelince daha fena . Nolcak bilmiyom . Geçer geralde belli zaman sonra