BRN DidemYldrm ben ikiz gebeyim düşük tehlikem olduğu için hep yatmak zorunda kaldım belki ondan bu kadar kilo aldım bugün doktorum kızdı ama az ye dedi 😊
DidemYldrm BRN olabilir canım ama ikiz gebelikler de 15 kg a kadar doktorlar müsade ediyor benim doktorum 12 kg alabilirsin zayıf hamilesin ama 8 10 kilo alsanda olur dedi 🐣 bende çok kilo almak istemiyorum 8 10 kg yeter 🤰🏻🤰🏻🐣
BarBeyzazer Ben aldım hiç bulantı yaşamadım iştah kesilmemde olmadı 11+1 ikizlere hamileyim bir iki kilo aldım
Fnurkcr Kişiden kişiye göre değişiyor sanırım, ben çok kusmalı bir hamilelik geçiriyorum 37 deyim. İlk aylarda 8 kilo birden aldım kusarak 🙂 şimdi ise ayda 1,5-2 kilo alıyorum.
hjertemami Bernagurses 17-18 haftalarda başlıyor canım kilo alımı. Normal olan. 12 haftaya kadar almamaya çalış. Önüne geçemezsin.