Nesliyy Bıkmadan, usanmadan tartışma açıyorsunuz bununla ilgili, aramalar kısmından aratsanız 1000 tane yaptırsam mı yaptırmasam mı diye tartışma görürsünüz, cevabınıda alırsınız. Bende şimdi bıkmadan yazayım, YAPTIRIN, zararı yok, hala neden annenin isteğine bırakılıyor şu test anlamış değilim. Yurtdışında 24-28. haftalarda yaptırılması zorunludur, yaptırmamak gibi bir olay yok. Ben yaptırdım, hiç zararını görmedim. Yaptırırsanız ve şekeriniz varsa önlemini diyetle, daha ilerideyse insülinle alırsınız. Gebelik şekeri önlenmediği halde bebek ölümlerine kadar gidebiliyor. Şimdi bir iki kişi çıkar ben tatlı tüketmiyorum bi anda bu kadar şeker yüklenmesi zararlı diyecek ama biz o şekeri gün içinde zaten pilavdan ekmekten makarnadan meyveden bile alıyoruz.