Kızlar 22 haftalık hamileyim hep aynı doktordan gebelik takibine gittim oturduğum yerin en iyi doktorlarından biri diyebilirim ve çok zor randevu bulunabilen bir doktor geçen sene ameliyatımı da kendisi yapmıştı çok aşırı memnun kaldım her kontrole gittiğimde bebeğin kafasından ayak tırnaklarına kadar kontrol ediyor ben daha sormadan kilosunu boyunu gelişimini suyunu herşeyini söylüyor ama bana bu zamana kadar hiç ne detaylı ultrason önerdi nede 3 4 lü tarama testi yani her randevuya gittiğimde teker teker inceliyor ama normal ultrasonda karşıda ekran var zaten ordan bende izliyorum burda çoğu kişi detaylıya falan giriyor doktorları 3 lü 4 lü öneriyor ondan merak ettim 😇