Hayırlı akşamlar kızlar. İlk gebeliğim 5 haftalığım henüz. Kasık ve bel ağrılarım oluyor, bir haftadır kusmam yoktu. Midem bulanıyordu ama kendimi sıkıyordum hep bu akşam 2 kez acı acı kustum resmen ve midem hem yanıyor hem ağrıyor. Sizlerde de var mı bu durumlar doktorum pazartesi kesemi gördüğünde güzel dedi 10 gün sonraya kontrolüm var ama ben her ağrıda tedirgin oluyorum normal diyorlar, ilk olduğundan sanırım endişeleniyorum her seferinde 😭