Mamababy valla ben hamileliğin ilk aylarında aldım normalde s giyiyordum m daha rahat olmuştu şuan 5.ayıma girdim pantalonum eşohmanım hala oluyor .zaten sadece karnım büyüdü ondan galiba.lcwden aldığım kilotta s bedendi oda şuan oluyor 12 tlydi .bir kaç ay daha olurlar zaten bellerinde ekstra bi kumaş var belini kendin ayarlayabiliyorsun büyük gelse bile kasıyorsun çok rahat tavsiye ederim.ben bi pantolon bir eşohman aldım biraz daha büyünce yenisini alırım diye çok almadım .pjamalar daha rahat olduğu için gece onlar işimi görüyor🙈