Kızlar merhaba 11+1iz bugun.suanda progestan folık asıt ve guatr ıcın bır ılac kullanıyorum ama sureklı agzımda ılac tatları var ozellıkle progestan sankı hıc erımıyorda mıgdemden yukselıyor gıbı😢 bırseyler yeme ıhtıyacı duyuyorum yıyorum o an ıyı sonrası anında yıne aynı hıssıyat ve tat aranızda basına gelen ve cozumu olan var mı 🥺