Ozgul_Ahmet 34 haftalık hamileyim ve ellerimin uyulmasından yatamıyorum benimle aynı sorunu yaşayıp çözüm bulan var mi acaba
Gozde_32 Ozgul_Ahmet ayni sorun bende 36 haftamdayım sabahlari özellikle eller parmaklar tutmuyor is yapamiyorum dr soyledim gebelikte normal dedi magnezyumda ic demedi zaten alakasi yok sinir sikisip ödem oluşmasına bağlı oluyormus gebelikten sonra ins gecer yavasca el parmak acip kapatip egzersiz yapiyorum saolsun arada eşim masaj yapiyor okadar cnm az kaldi doguma artik dayancaz 🙏😊
MuallimeGK Ozgul_Ahmet bende de var 37. haftayayım yaklaşık bir aya yakın her gün ellerim uyuşuyor özellikle sabah kalktığımda felçli gibi uyanıyorum 😞😞
Glshhh28 Ozgul_Ahmet benim çok erken başladı :( 20+4 üm ve geceleri uyuşma ağrıdan uyuyamıyorum. Çözüm bulan var mı bende çok merak ediyorum. Magnezyum da kullanıyorum.
glbyzksr Hamilelikte ortaya çıkan bir durumdur sonrasında geçer diye düşünüyorum. Ben hamile kalmadan önce iki elimden de ameliyat oldum ancak kendime geldim. Çok zor bir şey sürekli ağrı ve uyuşukluk olması. Soğuk suya tutardım ben rahatlamak icin.
Ozgul_Ahmet Gozde_32 Aynen benimki genelede geceleri oluyordu şimdi gün içerisinde de çok uyuşup sızlıyor sağolsun eşimde ovalıyor ama bir etkisi olmuyor inş doğumdan sonra kalmaz