Elifduyguk Bahar4516 hem gercek ihlamuru hem de poset ihlamuru kullaniyorum bir zararini gormedim bir fincan icmekte sorun gormedim kendimce :)
Pares Bahar4516 bende çok kötüyüm ilaç vermedi doktor öksürük tıkanıklık ölüyorum bal limon kaynat iç iyi geliyor biraz da olsa
Adige09 Keki çayı da hamilelikte zararlıdır düşüge sebep olabilir.Masum 1 fincan Ihlamur içilebiliyor.Yalniz diğerlerinden uzak dur
Glbgc Bende 15 haftalık hamileyim 1 aydır gribim doktorum günde 1fincan ıhlamur içebilirsin dedi ıhlamur benim midemi çok rahatsız etti ben ise zencefil ve limonlu sıcak su içiyorum biraz olsun rahatlatıyor
Burcu089 Ben de günde en fazla 2 fincan olmak üzere; ıhlamur- zencefil- bal- karabiber karışımıyla atlatmıştm. bir de çay bardağının 3 te 1 i kadar sirke ve sıcak su içiyordm. Boğazı rahatlatıyor