Sedefhayri takıp edın bence tansıyonunuzu cok duserse tehlıkelı olablr o yuzden ne kdr dıe sordm bellı bır olcuye kdr mesela benım9-5ime normal dıor doktor yuksek olmasndan ıyıdır dıor ben fazla su ıcemıorm ıctıgım zamanlar tansıyonum dengelı oluor .