Gulsahim Kızlar 13 haftalık gebeyim boğazımdan mideme inen bir yanma var nasıl yanıyor anlatamam.. Ne iyi gelir.. Gaviscon mu içsem bilemedim..🤪🙄 Sevabına Bi öneri verin yoksa geberiyorum 2 gündür
minik_kuzu_ Gulsahim doktorum mide rahatsızlığında ve yanmasında gaviscon şurubu önerdi rahatlatıyor deneyin isterseniz
Szeys Gulsahim Normal canım gebelikte çok fazla oluyo mide yanması her döneminde oluyo. Reflü gibi aynı çok berbat bişey🙄 gaviscon ya da rennie duo şurup iyi geliyo. İçmek istemesen de bi süre sonra mecbur kalıyosun içmeye🙄
Cerenn06 Gulsahim Öncelikle geçmiş olsun benimde ilk haftalar çok yanma olmuştu Dr. Rennie Duo verdi çok şükür bir kaç sefer içtim geçti artık yanmıyor .
Gulsahim minik_kuzu_ içmemek içnn direndim neden oluyor acaba bu mide yanması işte tarif ettiğim gibi değişik Bi yanma
Gulsahim Szeys evettt gerçekten beni benden aldı hemen eşime söylicem gitsin nöbet i eczaneden alsın durulmuyor kuzum 🤪😛 aynı bu emoji gibiyim dilim dışarıda
aksu5334 Bi anda çok yemek, geç saatte yemek, aşırı baharatlı yemek, asitli yiyecekler yada kızartmalar mide yanması yapabiliyo. yastığını biraz yükselt ve sol tarafına yatmaya çalış ilk haftalar bende işe yaramıştı😊
Gulsahim aksu5334 kuzum ben inanki ne ekmek ne gazlı içecek ne çok yemek nede bişry hep dengeli besleniyorum bilmiyorum sadece 1 haftadır üşütmüşüm biraz iğneler serumlar yedim 2 gündür üzerinize afiyet deliriyorum 🤯🤪 denerim bitanem yastık yükseltmeyi de
Bebisim12345 Valla benimde cookk içim yaniyoo soguk su iciyorum icmemek icin kendimi zor tutuyorum ama sadece oyle rahatlaya biliyorum🙈😔
Gulsahim Bebisim12345 geçer inş seninde bitanem gerçekten çok kötüymüş yazarlardı buraya nasıl bişry derdim al dedi Mevlam böyle bişry 🙄🤪
Tuxce Selam cnm progeston hormonu yukseldiginden dolayı mide kapakcigi etkileniyormus bundan dolayı mide sıvısı yemek borusuna kaçıp mide yanmasi yapıyormuş. Yada ilk ayda kulanilan bazı foliklerin içinde zencefil oluyor mide bulantısını onlesin die benimki öyleydi oda mide yanmasi yapıyordu. Biraz süt rahatlatabilir.
Gulsahim Tuxce çok teşekkğr ederim bitanem çok etkili bir cevap olmuş. Evet geçrektne sen söyleyince düşündüm folik asiti içtiğimde bulantımı kesiyordu ama bıraktım artık içmiyorum.. Gece rüyalarımda yaşıyorum düşün artık 😅 bu gece diyorum ki doktor bey içim yanıyor demekki nasıl yanıyorsa yandım o acıya 😅 sütü de denicem kuzum 🤗💞
Etum0416 Benimse benzer şikayetlerim oluyordu ya ekmekle birşeyler atıştırıyordum yada soda içiyordum bi tek bu ikisi geçiriyordu bir iki haftaya kendiliğinden geçer ama bende öyle oldu
little_mom_141 Canım bence gaviscon vs. Şeyler içme. Mide koruyucu ilaçlar bebeğe ve sana vitamin emilimini azaltıyor. Benim de çok yanıyordu midem bol bol laktozsuz süt iç. Sıcak yada soğuk nasıl dilersen. Mesela naneli şeker yada sakız çiğne üzerine hemen su iç. Yemek borun ferahlar. Ama içme o ilaçları. Çünkü miden alışacak uzun kullanıldığında sorun yaşayabilirsin. Kaşarlı tost karakter filan dene.az az sık sık ye. Tabi yine sen bilirsin bu benim fikrim 😊 allah şifa versin 🤲🏻
Gulsahim little_mom_141 doğru kuzum bu zaman kadar içmememib sebebi bu korkularımdan dolayı... Süt İçicem sanırım dikkate alırım kuzum teşekkür ederim haklısın
Aslmva Gulsahim limonlu sodada iyi geliyor 38+3teyim hala daha bogazim yandığında soda iciyorum doktorum günde 1 tane içebilirsin demişti
Gulsahim Aslmva sorarım kuzum onu da soda hiç içim almıyor sanki daha çok yakacakmış gibi fleiypr hep neden se
little_mom_141 Gulsahim ne demek canım benim. Çok şükür benim kan değerlerimde hamileliğim boyunca bir eksiklik çıkmadı. Bebeğimin kilosu da iyi gelişimi de elhamdulillah. Birde bana sade soda da iyi gelmişti. İki üç yastıkla da boynunu yükselterek yatarsan daha rahat edersin inşallah. 💕
Muge0609 Gulsahim Ayva İyi Geliyor Mide Yanmasına Benim Bulantım Olmadı Ama Mide Yanmalarım Çok Oldu Bana Ayva İyi Geliyordu Dene İstersen Yarım Muzda İyi Gelmişti. Soda Falan Zaten Yapabileceğin Şeyler.