Hale0133 İyi akşamlar kızlar 21+3 günlük hamileyim bacaklarımın yan taraflarında geceleri ve biraz ayakta kaldığım zaman çekilme gibi uyuşma gibi his oluyordu bugün aşı için sağlık ocağına gittim ve oradaki doktor magnorm adında suda çözünen bi ilaç verdi bunu kullanıpta yararını gören oldu mu acaba 🤔
Minikkusum_ Hale0133 benim de ağrılarım vardı karnımın yan taraflarında bana da yazdı doktor kullanıyorum faydasını gördüm
Elifduyguk Hale0133 sahsen tadini begenmedim zorla iciyorum ama faydasini oyle cok gordum ki hamd olsun tadinin onemi kalmadi gunde bir tane tok karnina diye onermislerdi bana sifa olsun sana da insallah
Yenianne65 Hale0133 ben varım canım kasılmaları da engelliyor ama kasılmam ve bacak ağrım olunca kullanıyorum devamlı değil
AlininAysesii Bana da bu ilaç yazılmıştı ama içemedim midemi bulandırırdı, onun yerine her gün soda içtim, muz yedim.
Hale0133 Yenianne65 doktor şu kadar kullanacaksın diye birşey demedi sadece günde 1 defa tok karnına dedi Bi zararı olur mu ki hergün kullanmanın 🤔
-Defnee- Bende kullanıyorum her gece yatmadan yarım çay bardağı suda eritip içiyorum. İlk gebeliğimde de çok işime yaramıştı. Gebeliğin son aylarında bacak kramplarını tam geçirmesede azaltıyor.
aysenur30 Hale0133 ben benimde kalkarken aniden ağrı filan giriyordu magnom içtikten sonra kalmadı 🤗 hem tadına güzel portakal gibi 🤗
Happyprincess Hale0133 aman kardeşim sakın aksatma. Ben düzenli kullanmıyordum ağrılarım yok diye. 34+4 üm şimdi pelviks ağrılarımdan Yürüyemiyorum yatakta donemiyorum bile. Icince azalttı hemen düzenli kullanınca geçti bile sayılır
zeynep_2020 Benimde yürürken sağ bacağım kasıyordu ve bacağımı çekemiyordum doktorum magnorm u verdi ve bana 2 kutu verdi iki ay boyunca kullanmamı söyledi çok şükür ağrım gitti ve bi vücudumda rahatlama oldu memnunum