Neslihan__33 20+1 haftalık hamileyim birkaç gündür göbeğimin çevresindeki bir noktada ağrı oluyor. Yaşayan ya da sebebini bilen var mı acaba?
Seymabebgm Neslihan__33 gobek cevresi gelde bagirsakla alakali olabilir canm tuvalet cikabiliyormusun rahat sekilde
Ezesel Neslihan__33 tam olarak ne yaptığında ağrıyor yürüdüğünde mi dinlendiğinde mi ? Mesela benim bebeğim 37. Haftaya kadar yan duruyordu ve yürüdüğümde göbeğimin sağ tarafına çok fena bir ağrı giriyordu çünkü yan durduğunda beni baya zorluyordu yürüyünce veya bir iş yapınca saatlerce ağrım oluyordu.
Marryy Neslihan__33 benimde göbeğimin solunda ağrı oluyor yürüdüğümde falan doktorum idrar yoluyla alakalı enfeksiyon olabilir dedi biz daha 14+6 yız
Gzd0627 19 haftalik hamileyim 1 haftadir nerdeyse bbelimde çok agri oluyor bazen bikini kısmında da hissediyorum kayivalidem çocuk bugudugundedir yada yel giriyodur dio boyle olan varmi
Symcvk Bu karın ağrısı ben de de var adet dönemlerinde ağrıyabilir diyor çevremdekiler ya da gaz sancısı bilemiyorum kaşıntı veya idrar yaparken yanmam yok inşallah enfeksiyon değildir
Symcvk Bir de anneler ayaklarım sürekli buz gibi çorap patik yün çorap giysem de ısınmıyor üşütüyor olabilirmiyim acaba