Ngngng Şöyle ki iğneden zaten korkmuyorum 12yıldır şeker hastası olarak günde 4kez iğne yapıyorum kendime, normal hayatımı etkilemiyor bu durum. Ama hamile kalınca oksapar kullanmadım nasıl bi duygu ne yaşanıyor bilmiyorum o yüzden merak ediyorum sizin gibi yaşayanlardan bilgi ediniyorum, her vücut farklı reaksiyon verebilir iğneye vurduğum yer morarır veya halsiz düşerim düşersiniz vs çok bi büyük bi konu bu öyle olunca da merak ettim internette okumak bilgi edinmek ayrı yaşayanlara sormak ayrı