Nadis_cvk Kızlar kullananlar yardımcı olursa sevinirim manuel göğüs pompası alicam ama hem aventi hemde lansinohu çok önermişler sizce hangisi ?
Asaltntyr Nadis_cvk ben e bebekten lansinoh aldım vakumlu olanlardan baya övülüyordu daha kullanmadım ama
Nadis_cvk Asaltntyr evet bende biran önce herşeyimi alıp hazırlamak istiyorum acaba doğumdan sonra mı alınmalı diye düşünüyorum 🤔
Nadis_cvk Ayse_Alper kullandınız mı menmu kaldınız mı birde emzik başliğina bebek alışabiliyor içebiliyor mu
Asaltntyr Nadis_cvk doğum yaptıktan sonra ilk zamanlar bazen bebek memeyi almayınca göğüste süt birikmesin diye kullanılıyormuş. Memede süt birikince çok fazla ağrı oluyormuş o yüzden şimdiden aldım
Ayse_Alper Nadis_cvk kullanmadım canm ama tüm özelliğini biliyorum biberon başlığı da anne göğsüne en yakın başlık olduğu için gönül rahatlığıyla kullana bilirsin 🥰
EbruIrmakAhmet Asaltntyr evet canım taş gibi oluyo meme bebek hiç ememiyo çok ağrı yapıyo iyi yapmışsın