Hafize1 biz de aldırmayı düşünmedik ama herşeye hazırlıklı olalım ona göre önümüze bakalım diye yaptırdık,eğer trizomi 13 ve 18 çıksa bebek yaşamayacak ona göre kendimizi bağlamayalım diyorduk o yüzden yaptık tercih meselesi inşallah sizin bebekte de sıkıntı yoktur🙏