Bende kullandım prednol benim gebelikte tüp bebek bende yanlız kortizon ilaç olduğu icin sırtımda alnımda su çiçeği çıkarır gibi sivilce çıkardı ve diş diplerimde kararma yaptı ilacı bırakınca dişlerim düzeldi ama sivilce yeni yeni geri yanıyor ama sizde olmayabilir insan vücudu kişiden kişiye değişir