Ftsatsvr
ben gidin derim, iki kere tedavi oldum, biri antibotik kullanarak. Dr kar üç dört gün sonra gittiğim için azarladılar. Ateşin ve ciğerlere inmesinin telafisi olmayan sonuçları olabilir dediler. SiZi korkutmak için demiyorum ama başıma geldi benim.. kimsenin de gelsin istemem🙇🏻♀️