Ben gittim iki üç defa canım ama cokta ilgili degiller. Şöyle anlatıyım 1 hafta önce ayrıntılı ultrasona girdim 2 gün önce sonuc almaya doktora gittim tekrar. 5 gün önce ultrasona girmissin zaten tekrar ultrasonda bakmamıza gerek yok dedi hızlı hızlı ne dedim ne dedi hic bisey anlayamadım yani. O kadar sacma ki nereye ne yetistiriyo anlamadım. Pişman oldum bidaha muayene icin gitmeyi düşünmüyorum. Ama dogum için giderim odaları flan tek yada iki kişilik güzel diyolar o yüzden giderim yani rahat olur diye