Levlake evet bebeğiniz büyüdüğü için karnımız genişliyor rahim büyüyor ve kendini doğuma hazırlıyor. Artık ağrılar başlayacak. Kasılmalar da olur. Sadece kan ve sonu gelmeyen ağrılar varsa doktorunuza danışın. Benim de sağ göğsümün altında sadece yemek yediğinde çok fazla ağrı oluyor. Yürüyüş yapınca hafifliyor. Geçmeyen ağrılar ve kan varsa korkun. Onun dışında doktorunuz problemli bir durumdan da benzetmediyse problem yoktur.