Bugün şok bir haberle daha güne başladım.
Prematüre doğan bebeğim için sağlık ocağındaki hemşire sabah aradı ve bebeğimin 2.topuk kanı alımında topuk kanında kistik fibrozis değerinin yüksek çıktığını söyledi.ilk alımda bu değer normalmiş ama 2.alımda yüksek çıkmış.
Bugün hastenede doktorla konuşmaya gittiğimde doktor bu durumun prematüre bebeklerde olduğunu daha çok ufak oldukları için değerler yükselip,inebildiğini söyledi.ama bu hastalığı internetten araştırdığımda oldukça zorlu bir hastalık olduğunu görüp moralim çok bozuldu.
Ayrıca bildiğimiz kadarıyla ne eşimde ne de bende böyle bir problem yok yada ailemizde .hatta ilk çocuğumda da .böyle bir durum yaşayan var mı acaba ?moralim çok bozuldu,ağlayıp duruyorum.bebeğim 25 haftalık doğdu,2 haftadır küvözde.birde ilk değer normal ,2.değer 95 çıktı.