Doktorum kanımdaki enfeksiyon sebebiyle beni enfeksiyon doktoruna yönlendirdi, o da anti toxoplazma igm ve igg testlerini yaptı ve değerlerim normal çıktı. Böyle olduğu halde tekrar bir kan tahlili aldı, sonucu 1 ay sonra çıkacakmış. Hamileliğimin ilk haftalarında iki kedili bir evde kalmıştım çok korkuyorum tahlillerin ikisinde de çıkmadığı halde o sonuçta çıkar mı? Ve bir ay çok uzun bir süre tedavi gerekliyse geç kalmaktan korkuyorum