1234_ sezaryan dogumda en az 5 gun sut ya gelmiyo yada az geliyo endiselenmeyin doymuyorsa mama alip kasikla 1-2 kasik mama kasiyla besleyin emzrmryide birakmayin tabiki sutunuz ilerleyen zamanlarda gelicktir ins mamaya gerek kalmicaktir diye dusunuyorum