Senanur09 18 haftalık hamıleyim dişim cok agrıyor parol ıctn ama fayda etmedi karanfil denedm olmadı napıcan bn 😭
Nrglahmet Senanur09 dişine sarımsak koy bana bi tek o fayda etmiştii en son onu denedim o kadar acı çektim keşke en başta koysaymışım
Gullbrk Senanur09 bende öleydim hastaneye gitmek zorunda kaldım agrıdan duramıyodum düşük antibiyıtik ve parol verdi kullandım geçti çok şükür bekleme bi diş doktoruna git ne yaparsan yap geçmiyo
Nrglahmet Deletedmom137 ben de diş ağrısı çok çektim sirkeyle gargara yaptıktan sonra 1 saat kustum miğdem çok kötü oldu 😩😂
Bus_ak18 Senanur09 benimde kanal tedavili dolgum krıldı sanırım. 2 gün önce gebe oldugumu öğrendim. Bugun doktora sordum dolgu vs yaptırablrmiyim çok ağrıyo dedim. Tabiki yaptırablrsin bı skntı olmaz dedi. Bende zeytin koyuyorum biraz fayda edio geri gelio
Cdmcvk Senanur09 canım diş konusunda canı çok yananlardanım. 25 haftalıkken ne yaptıysam geçmemişti. En son doktorumdan izin alıp gidip dolgu yaptırdım. Sinirlerim alındı ve şuan kök dolgu yapıldı üstü kapatıldı tam kapama doğumdan sonra yapılacak. İnan o acıya değmiyor gidip yaptır derim. O ağrıya strese çocukta etkileniyor senin çektiğin cabası. Gidip kurtul bence
Bus_ak18 Cdmcvk ilk haftalarda olurmu acaba doktorum sorun olmaz dedi ama benimkide kanal tedavili benmde sinirlerim zonkluyo çok kötü ağzımı açamıyorum hava alcak die
Cdmcvk Bus_ak18 canım benim 1 kaybım var ve herşeye pinpirikli şekilde yaklaşan biriyim. Araştırdım diş doktorum bile dayanabilirsen yapmayalım demişti ama olmuyor geçmiyor. Ağla ağla o stresle yaşanmıyor . Rabbime bıraktım artık çünkü 10-15 gün kadar kendi elimden geleni yaptım geçmedi . Çok şükür bir sıkıntı olmadı İnan doktorun tamam diyorsa yaptır. Ve şöyle bir şey var diş tedavisinin riskli görülmesinin nedeni verilen narkoz da adrenalin vardır heyecanlamaman ve korku yapmaman gerekiyor tek korkulacak yer burası orayı hallettikten sonra tamamdır gerisi. Ve 1 kere narkoz aldım ondan sonrasın da kontrollerim ve kök dolgum narkozsuz yapıldı
Svdsr Canim 12. Haftamda disim cekildi. Mutlaka doktora git, onlar yonlendirme yapar. Tuzlu su antiseptik iyi gelir. Allah’a emanet, Allah yardimcin olsun insaAllah
Deletedmom270 Senanur09 yarin evinize yakin bir aktar varsa karanfil yağı satin alin küçük sisede satiliyor kulak copune dokup disinize tampon yapin veya pamuga dokup ustune koyun ağzına degdirmemeye dikkat et direk uyusturuyor çünkü ve agrin coksa doktor onayiyla 24.haftaya kadar yaptirabilirsin disini yoksa ilerki donemde seni ve bebegi etkiler iltihap oluşabilir
Vnsgb Senanur09 önce kadın doğum doktorunuzla görüşüp izin kağıdınızla beraber diş hekiminden yaptırabilirsiniz. İzin kağıdı olmadan her diş hekimi yapmıyor çünkü geçmiş olsun 🙏
Selalee22 Senanur09 daha once baska bir posttada yazdm diş agrisi cektim bu gebeligimde Allah 'mm kimseye vermesin insallah ilac kullandm antibiyotik geçmedi 20lik dismdi en son cektirdim 6 aylikken ama doktorumun uygun gormesi şartı ile tabi gecmis olsun doktorunu ara sor ne dicek ona göre bisey yaparsn
Bus_ak18 Cdmcvk anladım canım. Pazartesiye kadar bakacz bakalım. İnşallah idare eder biraz dah. Çok korkuyorum. Keşke daha önce gitseydim ama böyle olacağını nerden bileblrdim 😞 tesekkr ederm yorumun için
Tgbb Senanur09 canım çok geçmiş olsun çok zor bir durum kesinlikle. Eğer apseli ise mutlaka mutlaka antibiyotik kullanmalısın. Dişinde oluşmuş olan bakteri bebeğine daha fazla zarar verir. Bakteri hamilelikte en son istenecek zarardır. Aman dikkat et düşük riskini yükseltiyor. Antibiyotik konusunda da çekincen olmasın. A ve b grubu antibiyotikleri kullanabiliyorsun zaten doktorun sana uygun ilacı mutlaka verecektir. Çok bekletmeden doktoruna ulaş. Çok çok geçmiş olsun. Eğer apseli değilse de karanfil özü çok iyi geliyor aktarlarda satılıyor.
Cdmcvk Bus_ak18 diş öyle işte hamilelikte kalsiyum eksikliğinden dolayı sağlam olan yer bire sızlama ağrı yapar. Yani yaptırmış olsan bile belki yine ağrırdı 😂 inşallah geçer canım çok geçmiş olsun tekrardan 🙏🏻
Bus_ak18 Cdmcvk ayyy derlerdi de inanmazdım hamileliğimi öğrenir öğrenmez başladı mübarek. Tesekkür ederimm 💛
Dtsrf Senanur09 tuzlu suyla bol bol gargara yap elden başka bişey gelmez beklemekten başka tabi enfeksiyon varsa doktora başvur cnm