Bende doğurdum 🙏çarşamba günü gittik sancım vatmış ama hissetmemişim 11 de suni sancı verildei saat 4 bucuğa kadar sıfır acılma bebeğim kanala girmemiş kordon dolanmış 🙄sezeryana aldılar bütün acılara rağmen sonuç mükemmel kucağıma aldım yavrumu herşeyi unutturdu bana 💕rabbim tüm bebek isteynelere Allah nasip etsin hamile olup doğumunu kolay yapmalarına yardımcı olsun ❤️🤲