Esila4549 Anket sonucuna gore ismi Belirleyecem eşim eslem diyo bende mısra dıyorum sizce hangisi guzel
Didi6 Esila4549 Kesinlikle Mısra 🥰 Çok naif, tam bir kız ismi Eslem ismini iyi araştır canım http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/eslem-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
Esila4549 Hanimm esim de anlami için ıstıyor zaten ama eskiden erkeklere veriliyormuş ondan biraz tereddüt ettim yoksa benim de hosuma gitti
Hanimm Esila4549 vallahi önceden erkeklere verildiğini bilmiyorum 😊 Eslem ismini de eşim buldu zaten. Ben sadece E ile başlamasını istiyordum eşimin baş harfinden olsun diye 😊 Anlamı bizi çok etkiledi, kulağa da hoş geliyor 💕 Karar sizin tabi
Esila4549 Hanimm anlami bızı de aynı sekil etkiledi bırde ben bu hafta isimli tulum yazdıracam 34 haftalık olduk 🤣
Esila4549 Didi6 eşime laf geçiremiyorum ki hem anlami cok guzel sadece erkek ismi oldugu ıcın kararsız kaldım