Merhaba kızlar, günlerdir saçma sapan yerlerim ağrıyor. Göbek deliğim, sağ boşluğum vs. Son 1 saattir de belime sancı giriyor gidiyor birkaç dk sonra tekrar giriyor saplanma gibi birşey. Bel sancısı olunca endişe duydum biraz. Doktora gitmem gerekir mi? Bel sancısı yaşayıp doktora giden veya bilgisi olan var mı? Haftam çok erken taşıyamama gibi bir durum da yok..