Deletedmom137 Kızlar zaten zayıf hamile kaldım 50 kiloyla 17. Haftamdayım kusma ve mide bulantılarımdan daha hiç kilo alamadım etrafımdaki insanlarda moralimi bozuyu hiç iştahım yok hep böylemi devam edıcek üzülüyorum😔😔
Nvn00 Deletedmom137 etraftaki insanları kulaklarını kapat hiç duyma. Bende 42 kiloyla hamile kaldım bizde yarın 17 haftaya giriyoruz bulantı kusmalarim geçti şükür ama bebeğin kilo alıyorsa senin kilo alıp almaman hiç önemli değil. Inşallah en kısa zamanda geçer kusmalarin ♥️🙏
Eva41 Deletedmom137 bende başlarda hiç kilo almadım 3 aya kadar 63 le kaldım 4 aya kadar sadece 65 olmuştum şimdi 6 aya gireceğim 70 oldum bi anda 😂😂 bende şaşırdım ne ara bu kadar kilo aldıysam
busrasahinn Deletedmom137 19 haftalığım 67 le hamile kaldım şuan 63 kiloyum ve hiç mide bulantısı ve kusma yaşamadığım halde bence üzülme bebeğinin gelişimi iyiyse sıkıntı yok demektir 😍
Bugleminannesi Deletedmom137 senin kilo alman önemli degilki bebeğinin sağlıklı ve kilosu yerinde ise sorun yok. Ben 17. Haftama kadar 13 kilo verdim . Şuan 25+5 im 5 kilo almışım. Yavaş yavaş almaya baslayacaksin sende .
Deletedmom137 Nvn00 ya çok sağol canım ilaca bağımlıyım dıyebilirim bıraktığım an kusmaya başlıyorum iştahım açılsa azcık sevincem valla
Naimeismail01 Normal cnm önemli olan bebeğin durumunun iyi olması bende 21 haftama kadar hiç kilo almadım
Nvn00 Deletedmom137 allah yardimcin olsun çok zor biliyorum umarım göz açıp kapayıncaya kadar geçer zorlu günler 🙏
SerpilDzCb Deletedmom137 bnm kuzenim de 50 kiloydu 42 ye düşmüştü bir sorun yaşamadı. Afrika da kadınlar bir deri bir kemik halleri ile dogum yapıyor.
Anneincili Deletedmom137 bebegin gelişimi iyiyse senin kilo almaman cok büyük avantaj. Etrafindakiler kesin davul gibi sistikleri için senin modunu dusurmeye çalışıyorlardr.
Suzan_arslan Deletedmom137 o etrafında ki insanlar iştahın açılıp ha bire yesen de yine de laf edecekler.her türlü edecekler.sen hiç takma canım.normal böyle olman şuan.ilerleyen haftalar da geçecek zaten
Busratm Deletedmom137 Canım ben de 18 haftayım. Hiç kusmam olmamasına rağmen hiç kilo almadım iştahım da normal. Karnım da hiç belli olmuyor. Bebeğin gelişimi iyi olduğu için hiç takmıyorum 😊