ebrucetin Arkadaşlar çok şükür bebeğimin hareketlerini biliyorum artık ama onun haricinde kendi kalp atışım mı bu karnımda kalp atışı var ve sürekli durmadan normal mi sizce ? 20 haftalık bu arada
Busratm ebrucetin Kendi kalp atışın canım. Arter geçtiği için hissetmen normal. Bir elini kalbine koy bir elini de karnındaki nabız atan yere. İkisi de aynı ritimde olacak o şekilde anlarsın kendi nabzın olduğunu
SibelCengiz ebrucetin senin kalp atisin olabilir,14+2 yiz bazen sirt ustu uzandigimda kalp atisim gobegimi oynatiyo hafif :)
OzgeSelcuk ebrucetin daha dün eşime sordum biliyor musun 😂 sen kalp atışını hiç karnında hissettin mi diye 😁 bende ayırt edemiyorum bebeğin kalp atışı mı yoksa damar mı nabız mı anlayamıyorum. İlerleyen zamanlarda anlayacagız daha dogrusu ayırt edecegız ne oldugunu. Bende 21 haftalıgım..
DBaybars ebrucetin Evet bende de oluyo aynı şey, pıt pıt karnım atıyo bebeğimin tekmeleri haricinde. Kalp atışım olduğuma eminim bazen uzandığım yerden kalp atışlarım bedenimi zıplatıyo sanki gibi hissediyorum. Tansiyondan heralde
aysenur30 ebrucetin kendi kalp atışın canım bende ilk bebeğin sanıp eşime demiştim gülmüştü bana o senin kalp atışın diye 😂😍