hryoz Hiç üzülmeyin, doğum şekli ne olursa olsun anne ve bebek nasıl sağlıklı olacaksa öyle olsun doğum ❤️ Ben 39+4 üm, her şey şuanlık normal, normal doğum istiyorum ama olurda bana doktorum açılman geç olucak bebek strese giricek falan derse hiç diretmeden girerim sezaryene 👍🏻 Hep istediğimiz gibi sonuçlanmıyor bazı şeyler maalesef 😊