Kızlar 32.haftamda doktora gittigimde bebek dogum pozisyonu almıs bas asagıda demişti.dün geceden beri hareketleri sürekli kasıklarımda aşırı bi baskı hissediyorum sürekli tuvaletim varmış gibi göğsümün altından hissederdim hep tekmelerini.yine mi döndü acaba kızım bu sekilde olan var mı?