Bsraksu34 iki üç öncesinde de bende kuyruksokumunda ağrı yasadım 3-4 gündür yataga yattığımda ağrıyo özellikle bacaklarım adet olcak gibi sızlıyodu. En sonunda doktoruma mesaj attın magnezyumu iki yaptı günde bugun cok sukur hiç ağrımadı. Faydası oldu sanırım. Gecmeseydi nstye bağlarız gel demişti erken doğum belirtisi olabilir demişti