Yagmurcal [bilinmeyen] hepsiburadada set seklinde olan avent yani dortlu biberon emzik bide temizleme fircasi 109 tl bence o daha mantikli
Yagmurcal [bilinmeyen] evet evet dogru gercekten ccam degilmis az daha yanlis seyi siparis verecektim
1PrensAnnesi Yagmurcal avent çok iyi seçim antikolik bi biberon çünkü hava vermio ve bebek çekmeden akmıyo anne göğsü takliti yani👍🏻
Merveee Yagmurcal ben hem avent aldım hem dr brown aldım ikisini de al dene bence hatta bi de chicconunkini Almayı düşünüyorum ama çoğu kişi dr brown diyo kullananlar da çok memnun
Hande2017 Bende phılıps avent düşünüyorum ilk biberon için 0+ olan cam biberon almamız gerekiyor dimi ay büyüdükçe uç kısımlar değişmektemidir?
DidemDuman Kızlar bende lansinoh biberon düşünüyorum mama gerekli olursa biberon anne memesi geçişlerinde sıkıntı olmuyormuş
1PrensAnnesi [bilinmeyen] sinir olabilirsin banane bundan ☺ benim fikrim benim seçimim benim düşüncem sanane🤣