Bende 37+0 da çatı muayenesi oldum burda herkes çok çok kötü şeyler yazmıştı şöyle acıyo böyle oluyo diyo sen kendini kasmazsan hiç bişi olmuyo çok kısa bi işlem gerçekten rahat olduğun zaman hissetmiyorsun bile doktor sonrasında leke gelebilir dedi öyle bişi bile olmadı