Selcen 37 haftalığım bende de durum aynı hareket ediyor hareketleri güzel ama çok toplanıyor bir yerde çok kasılıyor yeri çok mu daralıyor acaba o yüzden mi bazen tedirgin oluyorum kanala girmeye mi çalışıyor doğum tarihinden önce diye 2 haftamız daha var doğuma ve kasılırken toplanırken canımı yakıyor benimde nefes nefese bırakıyor su içiyorum seviyorum onu konuşuyorum rahatlıyor biraz