Kızlar ben bu durumdan çok muzdaribim ne yapsam benim göbeğim çatlıyor şuan rahmimden göbek deliğime kadar çatladı sinirlerim bozuldu biliyorum herşey evladım için ama eşimden utanıyorum biraz şimdi herkes diyecek okadar çocuk doguruyorsun tabiki olacak onlarada katlansin diye ama aynaya baktikca benim moralim bozuluyor 😑 doğumdan sonra düzelme şansı var mı acaba yada doğumdan sonra birşey kullanan varmı azalması için tamamen geçmez biliyorum 😑