ATLASSSSS kızlar selam.20+1 gebeyim karnım son 2-3 gündür sanki eskisi gibi sert değil yumuşadı yada küçüldü gibi gelio.Sizce normal mi ? Acaba bebeğim iyimi diye korktum.Pazartesi kontrolüm var.