Zhlylmz Arkadaşlar, gebeliğin ilk aylarındaki halsizlik, yorgunluk, keyifsizlik, ateş basması 3. Trimesterda geri döndü normal midir ??
nektarin_moms Zhlylmz aynen bizde 34 olduk 2 haftadır çok fenayım. Halsiz uykusuz ağrılı ve duygusal 😢
2020_Annecik Evet aynısı bende de var 32 haftalık hamileyim hiç halim yok ateşler basıyor sürekli banada😐
Zhlylmz 1004nese ya benim henüz 28. Hafta ama , hep bi ağlayasım var elim kolum halsiz arada gelen bi yatma isteği.